Pepernoten ontbijt smoothie met havermout

Pepernoten ontbijt smoothie met havermout, Gezonde smoothies, Gezonde foodblogs, Smoothies met banaan, Gezonde sinterklaas recepten, Recept glutenvrije pepernoten, Ontbijt smoothie recept, Smoothie met koekkruiden, Lekkere smoothie recepten, Smoothies met havermout

Hoe heerlijk is het om met dit weer te ontbijten met een romige pepernoten ontbijt smoothie met havermout? De sinterklaas recepten vliegen je om de oren dus waarom geen smoothie maken in sinterklaasstijl dacht ik zo. Het is een simpele smoothie die je binnen twee minuten klaar hebt en ook nog eens een voedzame door de havermout die je eraan toevoegt. Wanneer ik hem als ontbijt nuttig eet ik er daarnaast een appel bij of twee rijstwafels met hummus of chocolade pasta. Ik publiceerde laatst dit recept voor een gezonde chocolade pasta (gemaakt van zwarte bonen!) en ik vind het super leuk om te zien dat velen van jullie hem al hebben gemaakt. Bedankt voor het taggen en het fotograferen van de gerechten die jullie maken van Beaufood! Echt ónwijs leuk vind ik dat.

Drink je deze smoothie liever als tussendoortje of na het sporten? Dan kun je de havermout ook weglaten.

 

 

Pepernoten ontbijt smoothie met havermout, Gezonde smoothies, Gezonde foodblogs, Smoothies met banaan, Gezonde sinterklaas recepten, Recept glutenvrije pepernoten, Ontbijt smoothie recept, Smoothie met koekkruiden, Lekkere smoothie recepten, Smoothies met havermout

 

Dit heb je nodig voor 1 persoon

  • 300 ml amandelmelk – ongezoet
  • 1 banaan
  • 1 tl koekkruiden
  • 3 el havermout
  • optioneel: 1 tl honing en een paar pepernoten ter decoratie. Hier vind je een recept voor gezonde pepernoten!

 

Zo maak je het

Stop alle ingrediënten behalve de pepernoten in je blender en mix tot een romige smoothie. Schenk in een glas en maak af met pepernoten!

 

 

2 Comments

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet getoond

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.